Får jag sova snart?

I helgen jobbade jag från 06.40 på fredagsmorgonen till ca 03.45 på lördagsmorgonen (kommer inte riktigt ihåg). Igår gick jag upp 03.15 för jag skulle till Danmark över dagen. Idag började jag jobba 08.00. Jag tog mig en timmes sovmorgon för jag tyckte att jag var värd det. Klockan är nu 00.55 och jag sitter fortfarande och jobbar. Jag är mycket glad att jag kan jobba hemmifrån. Skulle inte vilja sitta på kontoret en hel natt.

En veckas schema:
Fredag: ca 22 h
Lördag: 0h
Söndag: 0h
Måndag: 8h
Tisdag: 8h
Onsdag: 18h
Tosdag: 17h än så länge det kommer nog landa på ca 20 h.

Någon behöver jobba i morgon kväll och i helgen också. I WILL NOT!

Fick idag reda på att vår chef har blivit förflyttad och ska få andra arbetsuppgifter! Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback