Ciao ciao!

Come stai oggi?

Nu tanker jag svara... SATAN vad fint det ar har. Jag gillar staden jattemycket. Gammalt och slitet, pittoreskt men anda trendigt. Har aven blivit fatt ett nytt begar sen jag kom hit... cremalino eller vad det hette. Nagan sorts glass med kaffe mixat. Det kan vara det godaste jag atit i hela mitt liv. Har ocksa atit glass pa en glassbar som heter Valentina till min kompis Valles ara. Mycket smarrigt var det.

Igar kom halva ganget hit och vi kopte ostar, kex, brod, frukt, vin och bubbel och satte oss i skuggan av ett trad i en lite park vid floden. Nar vi kom dig insag vi att det faktiskt var precis bredvid stadens storsta lekpark! Score! Eftersom vi var lite hungriga nar vi kopte var pick nick blev det en hel del sa vi orkade ingen middag efterat sa vi promenerade sakta genom granderna och satte oss pa en uteservering och drack kaffe och drinkar. Alvas farmor tog Alva pa kvallen sa vi kunde vara ute lite langre. Alva var faktiskt med valdigt sent anda. Glad och snall var hon ocksa. Mackta stolt over min lilla skrotfia.

Idag ska Eriks Mammas sambo forsoka fa tag i Opera biljetter sa vi kan se/hora opera pa den gamla amfiteatern.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback