Besök

Nu är min svärmor hemma hos oss. Hon har bott här sen i Tisdags. Idag kom jag hem och kunde direkt sätta mig och äta en hemlagad middag! LYX! Alva är överlycklig och jag duger inte till någonting när hennes farmor är här. Hon längtar lite efter Erik som är i Tyskland, men det är ok eftersom farmor är här. Svärmor åker hem imorgon... vi får se hur det går att säga hej då. Alva är i en period där hon har lite separationsångest. Vi får påminna henne om att det är kalas i helgen och att hon då ska sova hos mormor.

Bortskämd av både farmor och mormor på samma vecka. Lyllo henne... mindre lyllo oss när hon ska tillbaka till vardagen igen. Kommer själv ihåg när man var hos farmor och fick göra en massa saker som man inte fick hemma. Tex fick jag äta kanelbullar till frukost hos farmor om jag ville. Det var konstigt när jag kom hem och skulle äta skogaholmslimpa igen. Far- och Morföräldrar är till för att skämma bort barn. Tänk vad tråkigt att växa upp utan! Alva har tur som har två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback