Mors dags brunch

Imorgon är det mors dag. Det ska jag, syster Ida och syster Jessica fira med att äta brunch med mamma. Syster Linda kiommer hem från Irland inatt och har inte ork att följa med imorgon.

Hoppas det blir fint väder så man kan sitta på uteserveringen. Det verkar jättemysigt. Vi ska till sjöpaviljongen i Alvik (www.sjopaviljongen.se). Mamma älskar croissanter, så det vore super om de har det. 

Innan brunchen ska jag köpa studentpresent till Ida. Vi får se vad det blir. Hon kan ju alltid byta!

Syster Jessica ska träffa en mäklare imorgon. De skulle köpa ett radhus i västerort, men nu verkar det som att det skiter sig med banken. Vi får se. Jag håller tummarna allt vad jag kan i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback