Idag tänder vi ett ljus

Min syster träffade en kille genom några vänner. Han bodde på Irland så de flirtade på facebook ganska länge. Efter ett par månader åkte min syster dit för att hälsa på för hon var kär igen! Han fick det att pirra i hennes mage. Det har inte hänt sen hon träffade idioten hon bodde i hop med för ett par år sen och det har bara hänt 3 gånger någonsin i hennes liv. Det är med andra ord en sällsynt kännsla för henne. Imorgon skulle hon åka dit igen, men idag fick hon samtal av hans rumskamrat som sa att de hade hittat honom död på morgonen. Jag är så otroligt ledsen för hennes skull. Det är faktiskt hennes tur att få vara lycklig med någon nu.

                                         Idag tänder jag ett ljus för Lindas Christian.

                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback