Svettiga fötter

Även detta hände på vägen hem från min mamma idag. Alva fick bla ett par skor av mamma som blinkar när man går. Det är spindelmannen på och Alva är superglad över dem. I bilen tog hon av dem för hon ville titta lite på dem. Efter en stund säger hon.
Alva: "Mina sthumpoth känns nite blöta." (Mina strumpor känns lite blöta)
Jag: "Hahahaha! Nej, gympadojjor kan vara lite svettiga."
Alva: "Uff! De nuktath inte gott i binen." (Uff! Det luktar inte gott i bilen.)
Jag: "HAHAHAHAHA! Det kanske är dina fötter som luktar.
Alva: "Uff! De nuktath inte gott undeth mina fötteth." (Uff! Det luktar inte gott under mina fötter)
Jag: "Oj, då du kanske ska vara utan skorna en stund nu då." Hon hade nämligen sprungit runt och lekt med kusin Adam med skorna på hemma hos mamma. Adam hade fodrade gummistövlar på sig så jag undrar hur hans fötter luktade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback