SMS'a låda

Det här hände för länge sen men jag kom att tänka på det när jag hörde att de börjat spela den här reklamen igen på radio. Min syster Jessica sjöng, vad hon trodde var en reklam jingel, för en av mina andra systrar (jag har så många så det är helt omöjligt att hålla reda på vem som gjorde vad och sa vad när då.) I jingeln sjunger de "SMS'a låna!" Jessica sjöng "SMS'a låda!" Med ganska mycket inlevelse.

Varför skulle man sms'a låda? Vi retade inte alls henne för det... syskon kärlek när den är som bäst!

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAAHHAAHHAAAA Jag hörde den också häromdagen och började flina för mig själv och så sjöng Smsa LÅDA smsa LÅDA! ; )

2010-03-04 @ 16:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback