Bara ett brutet ben

Idag när vi skulle till dagis stod vi i hallen och jag sa att hon skulle ta på sig jackan för miljonte gången.
Alva: "Men ja thka batha panketha motothyken fötht." (Men jag ska bara parkera motorcykeln först)
Jag: "Ja, gör det så klär vi på oss jackorna sen." Jag går med henne för jag kom på a<tt jag inte läckt lampan i det rummet hos skulle parkera sin motorcykel som hon fått låna av kusin Melvin. Alva låtsas att hon ramlar av motorcykeln.
Alva: "Oj, jag bthöt benet nite batah fötht." (Oj, jag bröt benet lite bara först)
Jag: "Bröt du benet??"
Alva: "Ja, men de e ingen fatha." (Ja, men det är ingen fara)
Jag: "Vad bra då åker vi till dagis nu då."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback