All by myseeeeelf..

Erik och Alva är hos Alvas farmor. Hennes faster och kusiner är där också så hon har det nog toppen! När jag pratade med henne imorse hade hon redan badat i farmors badkar två gånger och de kom dit igår efter lunch. Själv sitter jag här och försöker hitta festlokal för bröllopet. Herre gud vad svårt det är! Har en massa alternativ, men de flesta är på tok för dyra. Man skulle vilja vinna på lotto så man kan ha den fest man vill. Får börja köpa trisslotter. Ring kan jag inte heller hitta. Den ska jag ha varje dag resten av livet så jag vill inte kompromissa för mycket. Myket annat kan jag kompromissa med men ringen är väldigt viktig. Jag vill inte se den varje dag och tänka "den är ok".

Ska googla vidare efter lokaler nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback