Trött i benen

Sprang igår och jag är så himla trött i benen idag. Hoppas det går över till imorgon för då ska jag springa igen. Igår var jag redo att ge upp innan jag ens sprungit färdigt första joggen. Jag fick håll innan jag började jogga, snörena i tröjan dunsade på händerna, något skavde på magen och en slinga av håret guppade upp och ner... men det gick bra tillslut och hela rundan gick superbra.

Förra veckan när jag sprang såg jag något i ögonvrån och tittade upp på en telefonstolpe där en rovfågel sitter och spärrar ut vingarna och glor på mig. Jag har aldrig varit nära en sån fågel någon gång, bara med bilen men då går det så fort så man inte ser så mycket. Nu joggade jag och det går allt annat än fort... så den här gången såg jag verkligen hur fina de är. Har googlat lite och jag tror det var en ormvråk. Det verkar vara den vanligaste i Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback