Stress och panik!

Nu är det inte så långt kvar till bröllopet och jag har inte lämnat in klänningen till någon skräddare... Jag måste ju kunna ha den för att veta hur mycket den behöver kortas.

Jag har börjat springa igen. Jag gör ju det varje vår. Vi får se hur länge knäna håller den här gången. De brukar ju gå sönder ganska fort, men jag kanske kan springa av någon centimeter eller två innan det händer. På www.marathon.se finns det olika träningsprogram beroende på vad man har för mål. Jag tog att springa milen under en timme. Programmet är på tjugo veckor och så länge kommer knäna garanterat inte hålla, men jag kommer väl en bit på vägen.

Jag ska prova klänningen i helgen igen för att se om det blivit någon skillnad. Misstänker att det inte kommer att vara någon märkbar skillnad. Jag fuskade igår när jag var ensam hemma. Jag åt två knäckemackor.. det känns som ett ganska ok fusk faktiskt. Bättre än godis som jag ALLTID äter när jag är ensam hemma. Om de två knäckemackorna gör att jag inte gått ner något nu så kan man nästan säga att det är Eriks fel, eftersom han åkte på sommarfest med jobbet och lämnade mig ensam hemma. Det är ju när jag är ensam som jag inte kan hålla mig från att äta. 

Kommentarer
Postat av: Momo

Vi borde köra en testsminkning snart också.

2010-06-12 @ 12:23:03
URL: http://momo.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Jag vet, men jag kommer ju vara brunare i september än jag är nu, men det kanske inte gör något?

2010-06-12 @ 20:58:05
URL: http://dagensalva.blogg.se/
Postat av: Momo

Haha nej det gör inget, jag har puder i alla färger :)

2010-06-13 @ 00:03:10
Postat av: Jenny

Meh! Skratta inte åt mig! Jag har ju på sin höjd mascara på mig.. =) Jag kan inte sånt...

2010-06-13 @ 18:37:39
URL: http://dagensalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback