Sjuk håll

Idag fick jag håll redan innan jag hunnit ut ur vårt område. Sen höll det i sig hela vägen. Inte alls roligt. Hoppas det går bättre nästa gång.

Har pratat med en sömmerska som ska sy upp min klänning. Jag ska komma och lämna den någon gång under Juli så ska hon sy den i augusti. Den blir klar en vecka innan vi åker. det känns stressigt som tusan! Hoppas verkligen hon gör rätt på en gång!

Vi bestämde idag att jag ska gå upp på heltid på jobbet och Erik ska gå ner på 75%. Det är jätteskönt. Jag tycker verkligen inte om att jobba deltid. Jätte stressigt. När jag kommer till jobbet kl 10.20 så har alla hunnit jobba ett tag och har hundra frågor till mig. Jag hinner inte ens sätta mig på stolen innan de börjar tjata om vad de behöver hjälp med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback