Leka bajskorv

Jag sitter och läser lokaltidningen i köket i godan ro. Alva och Erik springer omkring och leker.
Alva: "Nu e ja din bajthkongv!" (Nu är jag din bajskorv)
Erik: "Åh.. jag har en bajskorv i rumpan!"
Alva: "HAHAHAHAHA!"
De kommer in till mig i köket. Erik går först och Alva går efter honommed huvudet mot hans rumpa.
Alva: "Mamma! Ja e pappath bajthkongv!" (Mamma jag är pappas bajskorv!"
Alva: "Pappa, nu thka du bajtha ut mig." (Pappa nu ska du bajsa ut mig.)
Erik: "Eh.. aha ok... Iiihhh!"
Alva: "Pnumth!" (Plums!) Alva slänger sig på golvet. "Nu niggeth ja i toanetten!" (Nu  ligger jag i toaletten!)

Märklig lek som jag hoppas att hon inte kommer fortsätta leka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback