Jag är ta mig tusan riktigt bra!

Var ute och sprang idag. 35 min, 5km. Jag vet att 5km inte är mycket, men jag började på 0 så jag tycker i alla fall att jag har kommit en bra bit på vägen. Målet är milen så halvvägs kan man väl säga. Knäna håller fortfarande (ta i trä..).

Missade passet i torsdags för att jag käkade middag med syster Linda. Det var supermysigt. Vi var på Texas Bruger på Kungsholmen. Kan verkligen rekomendera det stället. Supersmarrig mat och den trevligaste servitören jag träffat på länge. Hon hängde med mig hem och sov över till midsommarafton då resten av systrarna kom med Adam och Roger. Vi hade det mysigt och barnen lekte och badade som galningar. de lekte ända till halv tio på kvällen, så Jessica, Adam och Roger sov till halv tolv dagen efter.. Tonårsfasoner!

Ska bli spännande att se vad midsommar hade för effekt på vågen... det slank ner en och annan godisbit...

Kommentarer
Postat av: lilla morbror

det är inte illa pinkat...



mitt personbästa är 27 minuter på 6 km, men då höll jag nog på att dö på kuppen...

2010-06-27 @ 23:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback