Inspiration till midsommar

I fredags var jag på afterwork för att fira av en kille på jobbet. Vi var på Allmänna galleriet ( http://www.ag925.se/  ) på Kungsholmen. Super ställe om man är ett lite större sällskap. De har soffhörnor som man kan sitta många runt ett bord. Det bästa av allt var att de hade en tavla med "sommartorpets groggar" Jag drack Båstad som består av vaniljvodka och hemmagjord rabarbersaft. Herre min skapare jag var tvungen att dricka två även fast jag inte hade ätit någon middag.. Den drinken får agera välkomstdrink på midsommar. Senare åkte jag till Valle där Malins 30-års dag firades. Det var supertrevligt. Elle hade gjort den godaste salladen jag ätit på länge. Jag hade inte kunnat fantisera ihop den blandningen, men den blir det garanterat på midsommar till det grillade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback