Fjärilshuset

Har varit hemma nu ganska mycket så jag började tröttna på ön och kände mig lite rastlös så jag tog med Alva till fjärilshuset. Det var superroligt. Hon vill åka dit igen. De har fiskar, fjärilar och fåglar. En fjäril föddes (eller vad det heter när de kommer ut ur puppan eller kokongen eller vad det nu är de kommer ut ur..) när vi var där och låg på marken och försökte få ordning på vingarna. Man höll på att trampa på den för den låg mitt i gången. Blicken är uppe band träden och buskarna så man ser ju inte om det ligger något på marken. Vi ska ta med oss Erik dit med kameran så man kan ta lite fina bilder. Hade bara med mobilen den här gången.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback