Varning för otrevlig text 2...

Alva är fortfarnde sjuk. Hon kräks upp den enda mackan hon ätit på hela dagen, reser sig upp och säger:
Alva: "Ja ving ha en ting thundmacka!" (Jag vill ha en till rundmacka) En rundmacka är en rund rågkaka från polarbröd.
Jag: "Men du kräktes upp den andra. Man måste låta magen vila när man är magsjuk gumman."
Alva: "Men ja e inte thuuuk!" (Men jag är inte sjuk!)
Jag: "Jo, du kräktes ju precis."
Alva: "Men ja käkth inte nu.." (Men jag kräks inte nu)
Jag: "Mej inte precis nu,men för bara några sekunder sen kräktes du upp mackan så nu måste magen vila lite snutt plutt."
Alva: "Ja e inte thnutt putt. Ja e Avva Ngea Bön!" (Jag är inte snutt plutt. Jag är Alva Linnéa Björn!)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Stackars min favorit tjej. Hon kanske blir glad om hon tittar på Adams vidoe till henne igår : )

Vi tänker på henne iaf!

Puss!

2010-01-15 @ 09:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback