"Reafynd"

Var i Vällingby idag och letade reafynd, men det gick åt pipan. Den enda bra butiken i hela vällingby är MQ. H&M är helt värdelöst i vällingby. De hade inte ett enda barnplagg på rean! Det fanns ganska mycket skor på rean, men inga i min storlek tyvärr. Jag hittade ett par skor som jag suktat efter i flera månader. De var nedsatta med 50% så jag tänkte klippa till, men de fanns inte heller i min storlek. Skulle vilja åka till något större köpcentrum och leta fynd. Jag kom hem med ett par jeans och en skjortklänning som var nedsatt med 50%. Köpte även tre par byxor till Alva. Hon fick ett presentkort av sin moster Linda som jag köpte upp för idag jag hade också en bonuscheck på 50kr så det rök också.

Kommentarer
Postat av: Lilla morbror

välkommen till min värld.



det är lika lätt attt hitta kläder i min storlek, utan rea.

storlek +62 eller XXXXXL är skitsvårt att hitta...

2010-01-03 @ 21:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback