Någon har lagat internet!

Vi har inte haft internet på en vecka, eller jo det har vi, men det har gått upp och ner hela tiden. Man hinner precis skriva i en webbadress och trycka enter så går skiten ner. Mycket irriterande!

Något mer som är irriterande är att Alva fick någon sorts kräksjuka natten till igår! Inte roligt alls. Hon var tapper och försökte övertala mig att hon var frisk hela tiden för hon ville till dagis. Hon kräktes varje halvtimma från kl tre på natten till kl två på eftermiddagen, sen däckade hon i mitt knä och sov i nästan två timmar. Jag lyckades krångla mig ur hennes grepp utan att väcka henne trots att jag tappat känseln i en skinkan, ena armen och ena foten... Skills!

Nu måste jag toksurfa som en galning för att surfa igen en veckas utebliven surfning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback