Mellandagsrea?

Hur länge håller en mellandagsrea i sig igentligen. Ska försöka pallra mig in imorgon och titta efter byxor. Har endast ett par jeans och inga "vanliga" byxor. Jeans är så dyrt så det tar ett tag att köpa upp sig efter en liten storleksminskning. De snaste jeansen jag köpte är inte så gamla men håller på att bli slitna redan eftersom jag använder de så mycket. Rapporterar om Vällingbys mellandagsrea imorgon. Misstänker att jag inte har så mycket bra att säga.

Adam glömde sin kudde och en av napparna här på nyårsafton så jag måste svänga förbi dem också.

Är ledig hela nästa vecka det ska bli superskönt! Tusan också! Kom precis på att jag inte gjort någon out of office i min mail på jobbet... måste fixa det genast!

Kommentarer
Postat av: ida

Mellandagsrean håller på skitlänge..tkr jag. Fast det blir ganska utplockat snabbt =P

2010-01-02 @ 19:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback