Mat

Har ingen matinspiration alls. All mat är tråkig och det känns som vi har ätit det en miljard gånger. Ändå orkar jag inte leta nya recept heller. Jag försöker ju undvika kolhydrater, men det enda jag är sugen på är mackor. Jag vill äta mackor hela tiden. Måste hitta inspiration igen om jag ska kunna tappa de där sista 3 kilona som jag vill bli av med. Nu när det är så lite kvar är det så svårt för jag har inget tydligt mål i en nära framtid heller. I somras hade jag vår semester i Turkiet och bikini-ångesten som morrot. Nu har jag bara sommaren och det är så lång tid kvar. Då blir det att man skjuter på det till "nästa vecka" hela tiden. Nu är det söndag så imorgon är det nästa vecka...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Känner igen det där..Ja men det är bättre att börja på måndag.... Ush. Att det ska vara så svårt!!

2010-01-18 @ 09:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback