Fy farao!

Jag förstår hur många som har dött. Jag förstår vilken katastrof det här är. Jag förstår att det behövs pengar. Jag förstår också att man inte kan vara så finkänslig, utan måste få bort kropparna för att förhindra sjukdomsspridningar. MEN de behöver inte visa döda kroppar som kastas ner i containers med hjälp av grävmaskiner. Jag vill heller inte se en gråtande man som sitter på vad som förmodligen har varit en trottoarkant och reportern förklarar att han precis fått reda på att han förlorat sin gravida hustru. Det är vidrigt. Jag tror inte att han vill ha en kamera uppkörd i ansiktet just då. Jag skulle inte uppskatta att se min annhörigas kropp kastas ner i en container från skopan på en grävmaskin.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Nej jag förstår inte det där. Jag vill inte ens gå in på Aftonbladet för det är så vidriga bilder. Hemskt. Håller me dig.

2010-01-15 @ 21:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback