Tack för den förklaringen!

Vi har en massa barnprogram inspelade bla Lilla Princessan som för tillfället är Alvas favorit. Idag ville hon titta på ett speciellt avsnitt.
Alva: "Ja ving the den däth andtha!" (Jag vill se den där andra!)
Jag: "Vilken andra? Vi har flera stycken."
Alva: "Den thom e innan den thom e efteth som e thom den andtha." (Den som är innan den som är efter som är som den andra.)
Jag: "Eh.. ok.." Jag  börjar uppifrån och visar början av alla så fick hon säga stopp när vi träffade den som var innan den som var efter som är som den andra...

Nu kom jag nog på vilken det är! Vi har två avsnitt inspelade i rad där den andra börjar lite som den andra slutar. Det är säkert den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback