Hur länge kan man vara sjuk?

Jag trodde ju att jag skulle få gå till jobbet i fredags. Icke sa Nicke! Hon var mycket sämre på fredagsmorgonen och på kvällen fick hon feber och hon har fortfarande lite feber nu på morgonen. Jag tror att hon har träningsvärk i magen av allt hostande för hon klagar över att hon har ont i den och det gör mest ont när hon hostar. Erik har sovit på soffan och jag och Alva har sovit i vår säng i ett par nätter nu. Vi får inte plats allihop i sängen för hon vispar runt som en helikopter på natten. I natt har jag vaknat av att hon har legat på mig, legat för långt i från mig, sparkat mig, armbågat mig, gnällt, hostat. Erik har förmodligen inte sovit så mycket bättre ute på soffan så vi är lite trötta alla tre nu och längtar väldigt mycket efter att Alva ska bli frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback