Har skottat

Nu har Erik kommit hem. Alva är hur glad som helst. Jag också så klart. Hon vaknade feberfri idag. Konstigt att ha jättehög feber en dag och sen inget mer. Hoppas hon håller sig frisk nu. Det är så jobbigt när hon har så där hög feber så hon bara ligger och knappt orkar prata. Det gör ju ont i hela kroppen på en när man ser henne så.

Jag och Alva pälsade på oss tre miljoner lager kläder och gick ut för att möta Erik när han kom hem. Vi skottade när han kom. Herre gud! Jag har aldrig sett så mycket snö i Stockholm. Har var i Norrland några gånger och kommer ihåg en gång när vi fick gå ut från balkongen på andra våningen för att ta oss ut. Snön gick hela vägen upp ovanför ytterdörren. Vi tyckte det var hur kul som helst!

Märkte nu när vi skottade att jag är sjukt otränad. Det borde faktiskt vara straffbarn att ta så dåligt hand om sin kropp som jag gör. Vi har ju cross trainern i gäststugan. Kanske ska ta sig ner dit ikväll när Alva somnat. KANSKE, ok? Förmodligen inte.. eftersom jag inte orkade skotta hela vägen ner dit. Moment 22.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback