Vi ses!

Det var så skönt att gå från jobbet idag! Även fast det "bara" är en vecka så behöver jag det verkligen. Senaste månaden har varit helt otroligt jobbig. Den berömda bägaren rann över när jag höll på att svimma två gånger på dagis när jag hämtade Alva. Jag var tvungen att sätta mig ner på marken innan vi kunde cykla därifrån. Sen gick jag med henna på cyklen ner till lanthandlen och köpte vatten till mig och festis till Alva innan vi cyklade hem. Jag vet ju hur jag blir när det är så där stressiga perioder. Skitsvårt att släppa. Men det gjorde jag idag. SKÖNT!

Nu är vi nästan färdigpackade. Imorgon bär det av till Verona. Eriks kompis Robban är redan där och har hunnit reka lite. Han verkar trivas väldigt bra. Jag har inte så mycket resfeber som jag brukar ha när jag ska åka någonstans. Det är lite konstigt. Jag är inte ett dugg nervös inför bröllopet. Det är ju inte jag som har planerat och bokat allt så det är utom min kontroll. Hade det varit här i Sverige och vi själva hade stått för allt så hade jag nog varit ett nervvrak nu.

Det blir helt otroligt mycket packning! Klänningen och kostymen tar massa plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback