Min plats

Jag är ny på den här bussen. Innan sommarn lämnade jag Alva på morgonen och körde sen bil till jobbet. Nu åker jag med bussen som går 05.41. Vi är inte så många som går på innan ekerö så alla har sina platser. Första veckan råkade jag sätta mig på en kvinnas plats och det gör jag inte om! Den iskalla blicken vill jag inte få igen. Jag tänkte att hon var lite konstig för hon blev så arg. Hon är nog lite konstig för hon har ca 30 pyttesmå klämmor som hon satt upp hela håret i och hon är toksminkad! Om man orkar fixa sig så mycket på morgonen och ändå hinna med en buss som går innan kl 06 på morgonen måste man vara lite konstig... Hur som helst så hittade jag en plats där jag kunde sitta utan att bli blängd på. Jag började gilla den platsen och till slut blev det min plats. Nu har en nykomling suttit på den hela denna vecka och jag måste anstränga mig för att inte vara en konstig tant som blänger på folk på bussen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHAHAHAHAHAHA! Kan verkligen se det framför och hur du sitter och irreterar dig på den människan som tagit DIN plats hahahaha!

2010-08-27 @ 08:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback