Brudsmink kirrat!

Min kusin Maria ska sminka mig till bröllopet. Vi provsminkade idag och det blev riktigt bra. Hon är verkligen superduktig! Jag är ju inte så bra på sånt där så jag hade inga förslag på varken färg eller stil så hon hade nog lite svårt. Hon hade hittat färger som passade mig jättebra. Kändes lite märkligt att gå på ICA en söndags eftermiddag i full make up. Mer än jag har när jag går på kalas.

Hon hade en märklig mascara som var för folk som gjort någon sorts ögonoperation och folk med kännsliga ögon. Det las sig som ett fodral runt fransarna och tvättades bort med ljummet vatten. Det lossnade verkligen "ögonfransfodral" när jag tvättade bort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback