Alvas kalas

Vi hade kalas för Alva i helgen. Hon fyllde 3år. Världens bästa 3-åring är hon. Hon fick så många presenter! Alvas Farmor har var här hela helgen och det var tur, för hon och Alva har lekt som galningar så jag och Erik har kunnat städa, laga mat och baka till kalasen. Vi hade ett på lördagen för släkten på Eriks sida och ett på söndagen för släkten på min sida. På lördagen lekte hon och Melvin hela dagen och på söndagen lekte hon med Adam och med hunden Pepsi som hälsade på. Det är min fasters hund. Sigge var inte inne någonting medans hunden var här. Det var lite synd för jag hade velat se hur han skulle reagera på en hund. Han skulle förmodligen springa ut fort som tusan.

Hon fick så många presenter! Några av favoriterna är En svart lambourghini, en skottkärra och en cykel. Cykeln hittade vi på blocket kvällen innan. Erik skulle köra sin mamma till brommaplan, så han kunde hämta cykeln när han lämnat henne. Hon blev superglad när han kom hem med den! Erik satte på stödhjulen och Alva provcyklade på en gång. Då kan jag säga att tårarna inte var långt borta. Hon är så stor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback