Nu drar vi till regnet!

Nu lämnar vi detta vackra sensommar Sverige för ett regnigt turkiet. Vill ni känna lite skadeglädje så kan ni kolla vädret för Antalja på div vädersajter. Det ska regna varje dag. Det blir fint nästa lördag, så vi kanske får lite sol innan vi åker till flyget... Stress och panik över inlämningen på kursen. Jag har stressat som en galning för att bli klar innan vi åker. Igår skulle jag lämna in den, då har vi fått meddelande om att vi måste lämna in alla uppgifter i både word och pdf, för alla lärare kan inte läsa wordfiler. Jag har inte acrobat writer och jag har ingen lust att betala för det heller! Jag testade olika gratis program men fick det inte att funka. Till slut mailade jag worddokumentet till en kollega och bad henne göra om den. Hoppas hon kan det annars har jag bara några timmar på mig nästa söndag att fixa det. Har ni tips på gratis program får ni gärna lägga in en kommentar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback