Integritet på nätet? Finns det?

På allmän begäran, eller ja på begäran från min lilla morbror ska jag försöka mig på att uppdatera vårt album ikväll. Vi får se hur det går. Jag tror inte jag har gjort det på ett par månader. Har varit dålig. Vi har ett privat album på nätet där vi lägger upp bilder på Alva. Jag vill inte ha ett öppet album för det. Man vet inte vilka som tittar på det då. Vi bjuder in familj och vänner att titta i det så vi vet vilka det är. Det är svårt det där. Jag gillar verkligen inte när folk publicerar foton på mig eller min familj utan att fråga. Det är lite integritetskränkande. Jag kanske inte vill att vem som helst ska kunna se vad jag gjorde i lördags eller hur jag ser ut i när jag festar. Man vet ju att arbetsgivare googlar arbetssökande och jag kanske inte vill att fel männsikor ska se alla bilder som finns mig. Är man på någons fest vill kanske den människan visa bilder från den, jag gör det också, men jag ser till att bilderna är representabla.

Kommentarer
Postat av: Lilla morbror

vad stor hon har blivit...



jag är evigt tacksam för att du lägger upp bilder där...

2009-09-23 @ 22:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback