Byhåla!!!!!

Åkte till stan idag för att köpa bikini till semestern. Det var lättare sagt än gjort. Allt är bortplockat nästan. Bara jättesmå eller jättestora, jättefula eller jättedyra kvar. Då får det va! Jag kan lika gärna ha min 5 år gamla bikini som hänger i röven. Mamma och Ida var snälla och hjälpte mig. Målet var en bikini och en paraply vagn. Jag kom hem med en tröja till Erik, två par skor till Alva, ett par stövlar till mig och en paraplyvagn. Jätte fina stövlar från Deichmann i sergel gången för 349:-.

Vissa kallar den här byhålan vi bor i storstad. Enligt vissa är vi till och med "The Capital of Scandinavia".  Skitsnack!! I en storstad öppnar inte butikerna klockan 12 på söndagar!!! I en storstad stänger inte butikerna kl 16 på söndagar!!! I en storstad har inte butiker stängt på söndagar!!! Det är ett skämt! Blir lika irriterad varje gång jag tänker på det!

Nu ska jag äta LCHF blåbärspaj som jag gjort på blandade naturella nötter som jag mixat och stekt med smör, honung, lite salt och lite vaniljsocker. Det luktar himelskt! Tack Birgitta Hölund (see länk bland mina länkar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback