04.45

Imorse ringde klockan 04.45 igen. Nu är det kolmörkt ute vid den tiden. Dags att plocka fram reflexerna så man syns här ute på landet. Just nu sitter jag instängd med en massa spindlar i hytten på färjan. Varenda hårstrå står upp på kroppen! Det är så kallt så det går inte att stå ute längre. Jag får snällt sitta här med mina åttabenta medpassagerare. Igår var jag, Alva mamma, syster Jessica, Adam och syster Ida på expo i Idas skola. Vi klappade djur och hade jättemysigt. Alva och Adam sprang runt och lekte som galningar! Hon somnade väldigt fort på kvällen och det gjorde jag också!

Kommentarer
Postat av: Lilla morbror

vad är det med vår släkt och spindlar egentligen



hahaha

2009-09-28 @ 14:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback