Adams tårtor

Imorgon fyller Alvas lill-kusin 2 år. Jag ska göra en choklad- och en prinsesstårta. Jag tror att chokladen blir bra men prisesstårtan måste jag göra om imorgon. Gjorde en sockerkaksbotten idag för att spara tid och bara behöva dekorera den imorgon... den blev helt platt. Den är kankse 2cm hög. Fattar inte vad jag gjorde faktiskt. Helt omöjligt att göra tre delar av. Går ju inte ens att göra två. Gör om gör rätt helt enkelt. Så morgondagen blir stressig. Tur att min syster Ida är här och kan leka lite med Alva. Sitter och surfar runt efter några roliga dekorationer som inte är för svåra att göra själv. om de blir fina lägger jag upp en bild på dem här imorgon. 

Ska förbi coop forum efter kalaset och köpa en bra potta till Alva. Vi har bara en låg utan rygg och den känns lite svår att sätta sig på när man har lite brådis. Ska även titta efter vinteroverall. Deras fick bäst i test i någon tidning. Den var ganska dyr dock så vi får se om det finns någon billigare. Måste även köpa någon typ av mockasiner eller tofflor till Alva. Det är så himla kallt på golvet på dagis. Hon behöver det på jympan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback