Adams kalas

Adam och Alva lekte som galningar. När vi skulle gå tog Adam på sig sin lilla ryggsäck och gav sin andra lilla ryggsäck till Alva och tyckte att de skulle gå ut tillsammans. Han blev jätteledsen när han förstod att vi skulle gå utan honom. Jag ville bara ta med honom hem... fast jag hörde nu från Jessica att han somnade på soffan tidigare ikväll och är nu pigg som en mört och vill inte alls sova... så det var nog tur att jag inte tog med honom hem!

Glömde ta kort på prinsesstårtan men här är en bild på chokladtårtan med jordnötsfrosting. Väldigt mäktig. Det har hänt något konstigt med min kropp sen jag la av med kolhydrater. Jag kan inte äta socker. Jag mår så himla dåligt! Igår åt jag inte ens 200g lösgodis och höll på att kräkas, jag brukar kunna äta 500g utan problem. Idag kunde jag bara äta en lite bit tårta. Det är bra att jag har fått en sockergräns som normala människor har.

När jag kom hem idag ställde jag mig och rullade köttbullar att ha i frysen till Alva. De blev INTE goda. Helt smetiga. Tror man måste dra ner på vätskan när man river löken. Det blir så mycket vätska från löken. Det får bli en läxa till nästa gång.

Chokladtårta med jordnötsfrosting

Kommentarer
Postat av: Lilla morbror

skippa ströbröd och vätska, ha i en slurk grädde istället.

2009-10-19 @ 07:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback