Whop Whop!

Oj vad roligt det var att titta på alla 18-åriga pojkar på krogen. De limmar på allt! Till och med mig. Eftersom jag var äldst i vårt sällskap så limmde de på alla andra i sällskapet först. När de fått nobben av mina tre systrar och min kusin började de limma på mig. Det fick mig verkligen att känna mig speciell! En kille tyckte han var helt otroligt läcker och skulle stöta på en tjej i baren.
Tjej i baren: "Hej vad vill du ha?"
Kille: "En öl och ditt nummer whop whop!"
Whop whop eller? Vad är det? Inte ens min 18-åriga syster fattade så det kan inte vara någon ungdoms grej som jag inte hänger med på.

Vi hade i alla fall jätteroligt! Men vad trött jag var i morse när jag vaknade hos mamma. Vi bestämde att vi inte ska göra om det här på ett tag. Ida vaknade av att hon mådde illa och gick upp och kräktes flera gånger. Jag fick lite dåligt samvete för jag trodde att hon gjorde det för att hon var bakis, men hon var tydligen magsjuk. När jag kom hem på eftermiddagen står Erik och torkar kräka här hemma också. Då har Alva spytt ner halva huset.

Andra halvan blev ner spydd en stund senare. Nu ligger hon äntligen och sover. Stackars liten. Det är så jobbigt när hon är kräksjuk för jag tycker så otroligt synd om henne. Kusin-Adam var magsjuk tidigare i veckan men hade varit symptomfri ett tag så vi trodde det var ok att leka med honom igår. Om det nu är han som smittat henne så fick hon säkert tag i en napp han hade när han var sjuk eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback