Morgonfis i ansiktet

Det är verkligen glammigt att vara småbarns mor. Jag undrar om Angelina Jolies barn fiser henne i ansiktet på mornarna. Det kanske är barnflickorna som får ta det. Kan inte tänka mig att Angelina får morgonfisen i ansiktet. Nu är ju jag inte Angelina och jag har ingen barnflicka som kan ta den biten. Härom morgonen hjälpte jag Alva på med kläderna på morgonen och för att göra det så snabbt och smidigt som möjligt gjorde jag det när hon tittade på bollibompa. Hpon står upp och jag sitter bakom henne. Jag ser något på hennes skinka och eftersom jag är halvblind utan glasögonen lutar jag mig fram för att se vad det är. Då passar hon på att släppa en härligt befriande morgon fis i mitt ansikte.

Note to myself: Sitt inte bakom ett barn som står upp och är ca 90 cm lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback