Förvirrad

Ibland blir jag rädd för mig själv. Jag är så sjukt trött (som alla andra man pratar med). Idag glömde jag bort att gå hem i tid så jag missade bussen. När jag sen ska masa mig iväg från jobbet lägger jag ner glasögonen i fodralet, lägger ner fodralet i väskan, tar på mig jackan och reser mig upp för att gå. Som tur är kastar jag ett sista öga på skrivbordet om jag har glömt något. Där ligger mina glasögon... VA?!? La jag inte ner dem i väskan. Jag tar upp fodralet ur väska och hittar min mobil i glasögonfodralet.. Det är den typen av tecken som visar att det är dags att gå hem..

Kommentarer
Postat av: Lilla morbror

låter lite som din mormor...



hon kunde lägga in plånboken i frysen efter handlingen

2009-11-17 @ 08:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback