Imorgon kommer de hem!

Imorgon kommer de hem! Gud vad jag längtar! Ska leka och krama och mysa med Alva hela dagen. Sen ska jag nog fundera på om jag ska ta och gå till en doktor. Har har haft ont i en handled i ca en månagd och det verkar bara bli värre och värre. Kan knappt hålla i ett glas vatten idan. Att skriva på datorn gör tok ont. Kanske ska försöka få ett sånt där böjt tangentbord på jobbet.

Jag är fasen värdelös! Håller på och försöker tappa några kilon (inför vår resa till Turkiet i septembe) genom att hålla mig borta från kollhydrater och äta mer fett. Verkar funka om jag bara kan sluta fuska hela tiden. Var jätteduktig i två veckor och gick ner tre kilo. Idag kom våra grannar hem från semestern och för att vi har tagit deras post, var de så snälla och hade köpt nästan ett kilo chocklad som tack... Behöver jag säga att gör har tryckt i mig chocklad hela dagen idag... En dålig kvinna i en dålig kropp. Att det ska vara så svårt!! Jag slutade röka för ett par år sen och det var en barnlek om man jämför med att sluta äta socker.

Fixade naglarna för en stund sen. Gjorde fransk manikyr (syster Linda skulle bli stolt om hon såg). Men nu när jag skriver fastnar de mellan tangenterna på laptopen så det håll i kankse 30 min! Ska nog korta ner dem lite. Är inte så bra på att ha långa naglar. Undra varför det alltid börjar klia någonstans eller så blir man kissnödig när man har målat naglarna. ALLTID!

Blev lite deppig när HM's höst katalog kom igår. Försöker ignorera det faktum att hösten snart är här. Tills jag tittade i den. Holy crap vad det var mycket fint. Massor med fina skor.

Kommentarer
Postat av: Lilla morbror

är det nu jag ska tala om att jag har gått ner 10 kg på 3 veckor



hahaha

2009-07-24 @ 22:18:32
Postat av: Maria

Haha kissnödig när man målat naglarna. Det är som när jag är i kyrkan (varje söndag) och jag får tamefan ALLTID rethosta. Som jag försöker kväva eftersom man ska vara tyst i kyrkan men det blir bara värre och jag exploderar typ. Every freakin time!

2009-07-25 @ 01:50:42
URL: http://momo.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Shit va mycket choklad!! Jag ska fan oxå ge mig på det där med att sluta med kolhydrater...Men jag är oxå en dålig kvinna i en dålig kropp....

2009-07-25 @ 09:01:11
URL: http://jezziloveroger.blogg.se/
Postat av: Moster Ingela

Får väl räcka upp min hand jag med, köpte en stor påse med äckligt lösgodis i fredags som var slut på lördags eftermiddag..fyy vad svag man är som inte kan låta bli att köpa godis och choklad..

2009-07-26 @ 00:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback