I am complete now..

Nu är de äntligen hemma. Alva blev jätteglad att se mig och sina leksaker igen (svårt att säga vilket hon längtat efter mest...). Jag har ju målat en stol till henne. En jättefin pinnstol i barnstorlek som hon fått av min farmor. Min farmor fick den när hon var två och nu fick Alva den. Alva blev hur glad som helst!! Hon har släpat omkring på den där stolen hela dagen. Hon har suttit och läst på den och hon har släpat in den på toaletten så hon kan klättra upp på toaletten själv och nå upp till handfatet. Hon släpade till och med in den i vardagsrummet när hon skulle ställa vällinglaskan på bordet... bordet är lägre än stolen, men hon skulle visst stå på stolen och ställa flaskan på bordet...

Jag fick ett halsband av min svärmor och svägerska för ett par år sen i födelsedagspresent. Det var det finaste halsbandet i världen! Tyvärr gick det sönder och jag har var ledsen sen dess. Men nu har jag hittat ett nytt!! Det finns på taxfreen på fritidsresor så jag ska köpa det när vi åker till Turkiet.  Har inte så bra koll på det här, men ska försöka fixa en bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback