Aaaall by myseeeelf...

Ensam och övergiven sitter jag här och är grymt uttråkad. Alva och hennes pappa är och hälsar på Alvas farmor. Tänkte att jag skulle passa på och få lite egen tid och göra saker man inte prioriterar när familjen är hemma, men nu har jag har slipat ett nyckelskåp, slipat köksbänken, oljat köksbänken, målat en stol, plockat undan alla leksaker, dammat, dammsugit, ställt in alla böcker i Alvas hylla, sett en film, tvättat badrumsmattan och nu skaffat mig en blogg. De har varit borta sen igår och kommer hem på lördag.

Det här känns lite fånigt. Vem tusan vill läsa en till blogg av en mamma? Systrarna Ida och Jessica kommer säkert läsa! Kanske morbror Kenneth. Strunt i det. Kanske kan vara bra att hålla koll på vad man gör om dagarna och framför allt hålla koll på Alvas väg till att bli en egen liten människa. Måste man bara vara mamma så fort man får barn då? Det här kanske blir en blogg av en arbetande kvinna som är ung och fräsch som en nyutsprungen ros som lever med en underbar kille och vi råkar också ha en dotter. Eller..? Äh! Back to reality! Det är en blogg skriven av en hängig trött småbarnsmamma... =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej kära syster1 Va kul att du skaffat blogg jag kommer läsa :D

PUSS!

2009-07-23 @ 19:16:49
URL: http://jezziloveroger.blogg.se/
Postat av: ida

om du har tur kanske du tjänar pengar på bloggen? You never know haha.

2009-07-23 @ 19:48:05
URL: http://aidah.blogg.se/
Postat av: Maria

Yay ännu mer att fördriva tiden med :)



Kom bara ihåg att allt du skriver can (and will) be used against you av en viss indiska ;)

2009-07-23 @ 20:15:39
URL: http://momo.webblogg.se/
Postat av: illo

Jag med kommer läsa, kul : )

2009-07-23 @ 20:22:22
Postat av: Lilla morbror

Jag vill viftar frenetiskt med armarna

2009-07-24 @ 21:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback