VAD HÄNDE!?!?

Skrev in lite datum i kalendern idag. Ni behöver inte bli nyfikna. Det var inte datum för några roliga fester utan "Semester slut", "Dagis stängt", "Dagis stänger 16.00" . Måste göra det för att ha koll på mitt liv. Är helt senil när det gäller datum. Såg då att jag och Erik har varit tillsammans i 7 år. Fast det är ju helt stört. VAD HÄNDE?!?! Fick en liten ålders nojja igen. Jag får det lite då och då. Men oftare det här året eftersom jag fyller 30 i höst. Vad har jag gjort med mitt liv? Vad har jag uträttat själv utan någon annan? Alva är jag så stolt över så jag nästan går i bitar, men jag hade ju lite hjälp av Erik. Han står ju för 50% där. Jag skulle ju jobba som volontär och hjälpa fattiga och sjuka. Jag skulle stoppa könsstympning i Afrika och hjälpa till atat bygga upp Honduras efter någon storm som jag inte ens kommer ihåg namet på. Jag ger inte ens pengar till välgörenhet! Jag var nära att skaffa ett faderbarn, men jag skickade aldrig tillbaka ansökan. Kanske ska ta itu med det.... Jag vill att Alva ska titta tillbaka på mitt liv och vara stolt över mig.

Ja, ja. Hon kanske kommer ihåg skansenbesöket vi ska försöka oss på imorgon med syster Ida, syster Jessica, Adam, Mamma och mammas kille Lelle. Fast det kommer säkert regna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback