Top 10 2009

Vilket skit år det har varit. Känns som att många håller med. En massa kändisar som dött och inget roligt har hänt. Därför vill jag belysa några bra saker som hände 2009 i mitt liv.
Nr1 Världens bästa mamma fyllde 50 och vi hade en riktig brakfest!
Nr 2 Världens bästa tjej fyllde 2 år
Nr 3 En vän fyllde 30. Även hon hade brakfest och jag och Erik hade barnvakt och bodde på hotell.
Nr 4 Vi hittade en jättemysig strand här på ön som vi förhoppningsvis kommer att besöka oftare sommaren 2010.
Nr 5 Vi var i Turkiet
N 6 Jag fyllde 30. Jag hade tyvärr inge brakfest med jag fick en rackarns massa fina presenter. Så mycket fint att jag hade inget kvar att önska mig i julklapp!
Nr 7 Det blev en vit jul för en gångs skull.
Nr 8 Att se hur kul Alva tyckte det var med allt som hade med Julen att göra. Klä granen, äta julmat, öppna paket, hälsa på alla snälla släktingar.
Nr 9 Jag har haft möjlighet att plugga. När den här kursen är slut kommer jag ha 15 högskolepoäng. I den här farten har jag säkert en hel fil kand lagom till pensionen.
Nr 10 Jag har gått ner 6kg och har bara 3 kvar till målvikten (har haft 3kg kvar i 3 månader nu, men ändå!)

Det är ju en dag kvar så det kanske händer något helt otroligt roligt imorgon. Vi får väl se som Alva brukar säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback