Ett stort fel har begåtts!

Jaha, när jag kom hem idag såg adventsljusstaken inte riktigt klok ut! Nu vet man ju inte alls vilken advent det är. Det är ju helt huller om buller. Har ni sett en adventsljusstake som ser ut så här innan jul?? Efter jul kan man låta ljusen brinna ner och sätta dit nya. Ljusen ska ju symbolisera ett mått på hur länge man har väntat på jul och hur lång tid det är kvar till jul. Här skulle det kunna vara jul precis när som helst. Jag tycker det är fel! Nästa år får jag hålla bättre vakt och blåsa ut ljusen..


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hmm, jag försöker komma ihåg hur det var när vi växte upp, hade vi verkligen sån här advents-anarki?? Som jag minns det såg den ut som den "ska" alltså kortast ljus i början så man inte missar vilken advent det är...Det kan också vara så att det var väldigt noga med just det så att både jag och Erik blivit skadade och beter oss helt irrationellt jag har nämligen ingen adventsljusstake alls :)

2009-12-17 @ 13:45:47
Postat av: Moster Ingela

Hahahaha men gud, så där kan det ju inte se ut..

2009-12-17 @ 16:41:58
Postat av: Jessica

HAHAHAHAHAHAHAHAHHA!

2009-12-17 @ 18:33:15
Postat av: Maria

HAHAHAHAHAHAHAHA!! Så där kan det väl för fan inte se ut.

2009-12-17 @ 18:54:35
URL: http://momo.webblogg.se/
Postat av: Julmarodören

Numera finns det ett fiffigt hjälmedel som kallas kalender om man känner sig osäker på hur lång tid det är kvar till jul...

2009-12-17 @ 20:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback