Struligt!

Jag undrar verkligen hur vi ska lösa den här helgen. Planen var att Eriks kompisar från hans hemstad ska komma hit och bo här hela helgen. Jag och Alva var inte önskade och skulle sova hos mamma. Nu är Erik sjuk, Alva är snorig och hade pyttelite feber idag och jag har lite ont i halsen och kommer säkert bli sjuk. Tror inte mamma och syster Ida uppskattar om vi kommer och snorar ner deras liv en hel helg. Ida är ju så kännslig och blir sjuk så fort man bara säger snor. Hoppas alla är friska och krya imorgon.

Kursen har börjat! Roligt som tusan. Hoppas den är bra. Håller på med första inlämningsuppgiften. Den ska vara inne 7/9, och nästa 21/9. Jag skulle vilja komma lite före så jag kan ta det lungt i Turkiet. Vill inte plugga där. Vi får väl se hur det går. Har suttit nästan hela kvällen för att jag försökte göra en smart bild som visar olika beroenden. Guuuud! Jag får nervsammanbrott på Word! Det blev tillslut ett as enkelt och fult!


Alva har varit vaken ganska mycket två nätter i rad nu när hon är snorig. Jag är helt slut. Fattar inte hur vi orkade när hon aldrig sov på nätterna! Hon sov ju inte en enda hel natt sina 18 första månader. Jag förstår att sömnbrist används som tortyr!


Kommentarer
Postat av: Lilla morbror

du får gärna berätta mer om vad du får göra...

2009-08-20 @ 21:47:49
Postat av: Jessica

Världens roligaste blogg! Alva e så rolig så jag dör. Längtar tills Adam börjar!

2009-08-21 @ 07:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback