Hungrig

Har shoppat idag. Det blev ett par as snygga acne jeans, zoul jeans, klänning och leggings. Mina första leggings sen jag var liten och det var poppis. Jag kan inte längre motstå alla fina klänningar som är på tok för korta utan leggings. Jag är inte bekväm om den slutar ovanför knät, då tror jag att jag visar trosorna hela tiden. Fast kan man visa bröstet en hel dag så kanske en liten trosblottning bara är på sin plats... Just nu sitter jag och väntar på färjan. Missade den med högst 30 sekunder. Hade bussen varit lite sen, som den alltid är så hade jag hunnit. Nu får jag sitta här och vänta. Jag som är jätte hungrig. Såg fram emot att komma hem och äta lite hallon mf tokmycket grädde. En tjej på jobbet har slutat med kolydrater. Hom tar med sig kokt ägg till mellis. Det ska jag också börja med! Börjar känna mig lite sjuk. Har lite småont i halsen och så där torr i halsen så man känner för att hosta hela tiden. As jobbigt, man kan ju inte gå och hosta hela tiden, då tror väl folk att man har svininfluensa! Undra hur många som kommer rida på vågen och stanna hemma och skylla på att de eller barnen har influensan. Jag vet en på jobbet som garanterat kommer att göra det om han inte får det på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Lilla morbror

jag började hosta och nysa när jag stog i kön till kassan, puff så var jag nästan själv... jag var rätt risig iom att jag hade tagitcellgifter med s

2009-08-27 @ 21:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback