Åkej.. jag hittade inlägget..

Lyckan var total när jag såg att det var fint väder i morse. Vi gick ut direkt efter fukost. Först till en lite lekplats bakom mammas hu, men där var det skugga och jättekallt. Den är inte så rolig heller så vi gick till Adams stora parklek istället. Adam och Jessica kom dit och Adam hade med sig en trehjuling till Alvas stora lycka. Hon älskar att cykla. Jag var tvungen att passa henne hela tiden för att hon inte skulle kuffa undan Adam och sno hans cykel. Adam har inte lärt sig att säga ifrån så han står bara där och låter henne ta den. Han kommer nog lära sig och då får hon nog en avhyvlig av honom om hon fortsätter. Jag försöker lära henne att man ska dela på saker och turas om, men det är väldigt svåra begrepp för en 2-åring.

Alva blev superglad att se pappa igen. Jag såg att Erik stod i fönstret och tittade efter oss när vi kom så jag tror han har längtat efter oss också.

Har lämnat in första inlämningsuppgiften på kursen nu på kvällen och börjat med andra delen nu. Den är toklång, men mycket intressant om materialstyrning och lönsamhet innom logistiken. Jag är väldigt nervös över den uppgiften jag precis har lämnat in. Tänk om jag missupfattat allt! Tänk om de skrattar och undrar vad jag har innanför pannbenet när de läser mina svar! Jag vet ju inte hur utförligt man ska skriva på allt och hur de vill ha allt. Det tar ca två veckor att få det rättat.

Nästa vecka får jag förmodligen reda på om jag kan ta tjänstledigt och ta det där vikariatet jag vill ha. Håll tummen!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hhaah jag brukar tänka när jag lämnar in uppgifter att shit tänk om det jag skrivit är helt åt helvete fel och inte ens rätt nånstans typ haha : ) Tur e har de aldrig blivit så....

Jag håller tummarna!

2009-08-24 @ 09:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback