30 års fest

Nu har jag bestämt att jag ska ha fest när jag fyller 30. Jag tänkte att vi skulle åka bort en helg jag och Erik, men vi har ju inte kunnat bestämma oss för något så det får bli fest istället. Det blir ca 35 inbjudna, då är de flestas respektive medräknade. Vi får se hur  många som kan komma. Jag har mailat och kollat om man kan ha samma stuga som mamma hade. Hoppas det, för den var ganska bra. Vi fixar käk själva. Mamma och Jessica har lovat att hjälpa till. Ska kolla med Linda när hon kommer hem från Kroatien. Det blir nog bra tror jag! Jag gillar ju verkligen att ha fest och planera och fixa med det. Har hittat det perfekta inbjudningskortet! As bra! Ni får se när ni får det. Ska bli kul att se om man kan få tag i någon fin klänning att ha också.

Har nu varit och hämtat mina jeans som jag lämnade kvar i butiken för att de skulle sy upp dem. De blev jättebra. Sitter perfekt, utom i midjan där de är helt sjuuuukt tajta. Men det är ju så det ska vara med nya jeans. Som nya skor. Man måste gå in dem. Appropå skor så är mina fötter helt trasiga sen i fredags! 11 blåsor och de fick jag redan på vägen till jobbet. Jag åker bil större delen av den vägen. Dåligt obekväma skor! Men så jäkla snygga! :-)

Måste gå och läsa lite om transport typer. Ska upp tidigt imorgon. Vi måste byta för Erik ska på någon kurs och kommer inte loss på eftermiddagen för att hämta, så han ska lämna och jag ska hämta.. Det betyder att min klocka kommer att ringa kl 04.45. Det är omänskligt! Erik går upp den tiden varje dag.

Kommentarer
Postat av: Lilla morbror

Woa...



P.A.R.T.Y



pax för att plåta bod när han ramlar i fyllehinken hahaha

2009-08-31 @ 01:20:49
Postat av: ida

fan då måste man ju hitta nå klänning till den festen!

2009-08-31 @ 12:59:47
URL: http://aidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback